Ամեն առավոտ մինչ անկողնուց վեր կենալը անում եմ այս վարժությունները ու․․․Արդեն մի քանի ամիս է մոռացել եմ ինչ բան է մեջքի ցավերը և հոդացավերը

Ամեն առավոտ մինչ անկողնուց վեր կենալը անում եմ այս վարժությունները ու․․․Արդեն մի քանի ամիս է մոռացել եմ ինչ բան է մեջքի
ցավերը և հոդացավերը։Դրանք պարզապես կախարդական վարժություններ են: Արդյունքները դուք կզգաք անմիջապես:Դուք պետք
է կենտրոնանալ ձեր մարմնի վրա, եւ դա կբերի ձեզ առողջո ւթյան համար երկար տարիներ:

Ռենդի Ռեգենը, ով յոգայի ուսուցիչ և հեղինակ է, ասում է, որ դա շատ կարեւոր է:Մենք առաջարկում ենք պարզ եւ բարձր արդյունա-
վետ վարժություններ, որոնք կօգնեն ձեզ լինել ամբողջ օրը լի էներգիայով եւ ուժով: Փորձեք այս պարզ, բայց ձգող վարժո ւթյունները,
որոնք կօգնեն ձեր մարմնին արթնանալ և լինել առողջ: Եվ այո, դուք կարող եք դա անել նույնիսկ վերմակի տակ:

1․ Ողնաշարի ձգում

2․ Հոդերի ձգում

Շնչեք խորը 5 վայրկյանում եւ փոխեք ձեր ոտքերը:Այս վարժությունը մեծացնում է հոդերիշարժը եւ ամրացնում է մկանները: Կատա-
րել 3-5 անգամ յուրաքանչյուր ոտքով:

3․ Մեջքի մկանների և ողնաշարի գոտկային հատվածի ձգում

Հաշվել մինչեւ 5 եւ հանգստանալ: Սա լավ միջոց է արթնանալու և մեջքը ձգելու համար, որից ձեր ուղեղը կստանա բավարար քանա-
կությամբ թթվածին:

4․ Ծնկները կրծքավանդակի մոտ տարեք

Օպտիմալ արդյունքների հասնելու համար դուք պետք է Պահեք ձեր մարմինը այս դիրքում10 վայրկյան:Ձեր առողջությունը ձեր ձեռ-
քերում է եւ ամեն առավոտ այդ վարժությունները կատարելով, դուք մեծապես կբարելավեք ձեր առողջությունը:

Ապրեք առողջ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *